BASINDA BOĞAZİÇİ İTHALAT

CASA BUGATTI'nin yeni NOUN modeli...
İtalya - Milano'da düzenlenen 2014 Eurocucina fuarında Bugatti yeni tost makinesi Noun modelini tanıttı. Camdan meydana gelen bu cihaz tosttan daha fazlasını da yapmakta. Değişik bir tasarıma ve çok yönlülüğe sahip olması (ayrıca akıllı telefon uygulamasına da sahiptir), farklı bir boyutta pişirme/tost hazırlama olanağı sunmaktadır. ...
 
SMEG RENK DEVRİMİ - HOME ART MARKA DERGİSİ 2013 OC...
Çoktandır tabuların yıkıldı. Beyaz eşyada gerçek bir devrim yaşandı. Bu devrimi başlatan İtalyan SMEG, yerli üreticileri de peşinden sürükledi. SMEG'in canlı renklerden oluşan beyaz eşya koleksiyonu ise gönlümüzde çoktan taht kurdu. İtalyan SMEG firmasının öncülüğünü yaptığı, beyaz eşyada neredeyse tabu olarak görülen renk kavramı artık hayatlarımıza o kadar girdi ki; evimize herhangi bir beyaz eşya alacağımız zaman rengini de düşünüyoruz. Renkli beyaz eşya sektöründe Türkiye pazarına 2010 yılında giren SMEG, tüketiciden gördüğü ilgi ve talep nedeniyle, yerli üreticileri de peşinden sürükle...
 
SMEG Buzdolabına kot giydirdi! - Mutfak Rehberi De...
SMEG, rahat, spor ve özgür yaşam tarzını yansıtan FAB28 Denim buzdolabını, özel bir seri olarak sınırlı sayıda üretti... Tüm dünyada toplam 200 adet satışa sunulan denim kumaş kaplı özel seri buzdolabının 3 tanesi de, Türkiye'deki alıcılarını bekliyor... ...
 
Global markalar için A(plus) bir kalite standardın...
Teknoloji, aynı enerji sınıfındaki iki ürünün tüketimlerini farklılaştırır… Enerji tasarrufu, tüketiciler açısından gayet doğaldır ki, öncelikle yüksek enerji maliyeti açısından önem taşıyor. Eski teknoloji ürünü, yüksek enerji tüketimine yol açan, beyaz eşya ve elektrikli ev aletleri, elektrik faturalarının yükselmesine, aile bütçesinin ve satın alma gücünün olumsuz etkilenmesine yol açıyor. Giderek azalan enerji kaynakları açısından bakıldığında da, enerji tasarrufu yaşamsal bir zorunluluk haline gelmiş durumda. Bu nedenledir ki, kalkınmışlık düzeyi ve satın alma gücü yüksek pazarl...
 
Trio modeli ile iç hacmi 780 litreye çıkardı, günl...
Beyaz eşyada, yüksek kalite standartlarına öncülük eden White-Westinghouse, üç kapılı yeni Trio modeli ile buzdolabında çıtayı daha da yükseltti.HSE 6970 ve HSE 7000 olmak üzere iki farklı gardrop tipi A enerji sınıfı iki kapılı modeli ile 700 litre toplam iç hacim avantajı sunan White-Westinghouse, derin dondurucusu altta olan yeni üç kapılı Trio modeliyle, iç hacim rekorunu 780 litreye taşıdı.White-Westinghouse Trio buzdolabının büyük iç hacmine karşın, A+ enerji sınıfında, değişken hızda inverter kompresör teknolojisi sayesinde, elektrik sarfiyatını, günlük 1,22 kilowatt düzeyine kadar indirdi.Enerji Bakanlığı’nın ö...
 
Şeffaf, Estetik, Hijyen; Smeg Cam Evye...
2012 Model Yeni Cam Evyeleriyle, Mutfaklara Farklı Bir Boyut Kattı • Açılıp kapanabilir kayar cam kapaklı modelleriyle, şık çelik evyeleri, farklı renklerde şeffaf görünüme büründüren İtalyan SMEG; iki yeni özel tasarımıyla, mutfaklarda camdan evye dönemini başlattı. Alt kısmı tamamen çelik ile desteklenen SMEG’in yeni cam evyeleri, siyah ve beyaz renk seçeneklerinden oluşuyor. Tasarım ve teknolojide sınır tanımayan İtalyan SMEG, yaşamı kolaylaştıracak ve güzelleştirecek yenilikleri ile mutfaktan hayata bir mutluluk penceresi açıyor. SMEG yeni tasarımlarında, sağlık ve hijyen özellikleriyle öne çıkan camın doğallığını, estetik &cced...
 
Casa Bugatti'den annelere özel Volo ekmek kızartma...
Casa Bugatti’nin Volo ekmek kızartma makinesi, estetik tasarımı, göz alıcı 9 farklı renk seçeneği, 6 farklı kızartma seviyesi ve diğer üstün teknolojik özellikleri ile hem “düşük kalorili”, hem lezzetli beslenme fırsatı sunuyor.Renkli özgün tasarımlarıyla küçük elektrikli ev aletlerini, çok özel kişisel eşyalara dönüştüren İtalyan Casa Bugatti, annesinin sağlığını düşünenlere, çok şık ve işlevsel bir Anneler Günü armağanı sunuyor. Casa Bugatti'nin Volo ekmek kızartma makinesi, estetik tasarımı, göz alıcı 9 farklı renk seçeneği, 6 farklı kızartma seviyesi ve diğer üstün teknolojik ö...
 
SMEG Chocolate Dream, kulbu ve logosu altın kaplı ...
Tüm dünyada sadece 250 adet bir özel seri olarak üretilen ve 5 adedi de Türkiye'de satışa sunulan Chocolate Dream'in gördüğü büyük ilgi ve talep nedeniyle SMEG yönetimi tüketicileri kırmadı.Sıra dışı ürünlerle, renkli ve farklı bir yaşam tarzı sunan İtalyan SMEG, tasarım ve teknolojiyi çikolata renkli bir rüyaya dönüştüren özel buzdolabı Chocolate Dream için, seri üretim kararı aldı. Sadece altın kaplama kulbu 2,5 yılda tasarlanan ve logosu da altın kaplama olan Chocolate Dream’i, SMEG Türkiye Distribütörü Boğaziçi İthalat, buzdolabından fazlasını arayanlar ve kendisini özel hissetmek istey...
 
White Westinghouse’dan modüler buzdolabı !...
White-Westinghouse yeni ürettiği modüler buzdolaplarını yere ve zevke göre tasarlama fırsatı veriyorWhite-Westinghouse, yeni modüler sistemi ile müşterilerine satın alacakları buzdolabını, mutfaktaki yerlerine ve zevklerine uygun biçimde tasarlama fırsatı sunuyor. White Westinghouse modüler sisteminde, 70 ve 80 cm eninde, derin donduruculu, sağ ya da sol menteşeli 6 farklı kabin seçeneği yer alıyor. White-Westinghouse modüler buzdolabı satın alanlar, iki kabinden oluşan 9 farklı kombinasyondan, kendi kullanım biçimlerine ve yerleştirecekleri alanın ölçüsüne en uygun olanı seçme şansına sahip oluyorlar.White-Westinghouse, buzdolabına da tıpkı mobilyalarda ol...
 
Casa Bugatti’den Kişiye Özel Tasarımlı Elektrikli ...
Casa Bugatti’den Kişiye Özel Tasarımlı Elektrikli Ev Aletleri İtalyan Casa Bugatti ; ekmek kızarma makinesi, tost makinesi, su ısıtıcısı veya espresso kahve makinesi başta olmak üzere tüm küçük elektrikli ev aletlerini tamamen kişiye özel olarak üretiyor.Swarovski taşlı ya da orijinal deri kaplı kişiye özel seri ev aletleriyle ilgili özel siparişleri Türkiye Distribütörü Boğaziçi İthalat kanalıyla ileten Casa Bugatti özel ürünleri bin 500 TL'den başlayan fiyatlarla sunuyor.Ünlü sanatçı, tasarımcı ve mimarlardan destek alarak yeni ürünler tasarlayan Bugatti'nin, Vera küçük elektrikli ev aletleri grub...
 
White Westinghouse beyaz eşya pazarına yeniden gir...
ABD'li beyaz eşya üreticisi White Westinghouse, 35 yıl önce girdiği ancak 2001 krizinde distribütörünün çekilmesiyle sahipsiz kaldığı Türkiye'de, yeniden pazardan pay kapma yarışına girdi.White Westinghouse'un yeni distribütörü Boğaziçi İthalat Dış Ticaret Pazarlama Ltd. Şti. Genel Müdürü Adnan Kamış, markayı yeniden Türkiye'deki eski parlak günlerine döndürmek amacında olduklarını belirterek, “Ortaklarım Mehmet Uludağ, Tuncay Doğan ve ben 2000 yılından önce White Westinghause'un en çok cirosunu yapan bayilerdik. 2006 yılı için farklı bir açılım yaratacağız. 3–4 bin buzdolabı satmayı düşünüy...
 
SMEG, buzdolabına pantolon giydirdi !...
İtalyan marka SMEG, çılgın tasarımlarına bir yenilik daha ekledi. Şirket, FAB 28 modeli buzdolabının tamamını denim kumaş ile kapladı!Son teknolojiyi, çılgın tasarımlarla sıra dışı ürünlere dönüştüren İtalyan SMEG, şimdi de buzdolabına jean giydirdi. SMEG, rahat, spor ve özgür yaşam tarzını yansıtan FAB 28 Denim buzdolabını, özel bir seri olarak sınırlı sayıda üretti. SMEG'in tüm dünyada toplam 200 adet satışa sunduğu denim kumaş kaplı özel seri buzdolabının 3 tanesi de, Türkiye'deki seçkin alıcılarını bekliyor.Beyaz eşyanın renksiz dünyasını, gökkuşağına boyayarak, geçmişte sadece fonksiyonları ile dikkat çeken ürünleri...
 
İtalyan SMEG, Satışlarını ikiye katladı...
Türkiye pazarına 2010 yılında giren İtalyan SMEG, geçen yıl 1.500 adetlik bir satış gerçekleştirdiRenkli ve retro ürünleriyle dikkat çeken, Türkiye pazarına 2010 yılında giren İtalyan SMEG, geçen yıl 1.500 adetlik bir satış gerçekleştirdi. Ocaklarda 850 TL’den, fırınlarda 1.600 TL’den, bulaşık makinelerinde 2 bin 325 TL’den, buzdolabında 3 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarıyla ortanın üstündeki gelir kesimine hitap eden SMEG, bu yılın ilk yarısında geçen yılın tamamında yaptığı satışı yakaladı. Daralan pazarda rakiplerinden müşteri çalarak büyüdüğünü düşünen SMEG’in 2012 hedefi geçen...
 
Casa Bugatti Italy Türkiye'de Satışa Sunuldu...
İtalyan mutfak aksesuarları markası Casa Bugatti Türkiye'de satışa sunuldu. İlk olarak Nişantaşı ve Akmerkez Beymen Home'larda tüketici ile buluşan Bugatti ürünleri geniş yelpazesi ile Ital Deko'nun Nişantaşı showroomunda sergileniyor. 1923 yılında kurulan Casa Bugatti markası, başlangıçta manuel ve zanaata yönelik elişi becerileriyle üretim yaparken teknolojinin gelişmesiyle üretim sürecini çabuklaştıran döneme giriş yapmış. Fakat bu yeni düzen yapılan tasarımların üretim ve kalite kontrolünün tek tek yapılmasına engel olmamış. Birçok aşamadan geçen bu özel üretim ev ürünleri; mutfak aletleri, masa enstrümanları, sofra v...
 
White Westinghouse yeniden Türkiye’de…...
White- Westinghouse ismi, Türkiye’ye hiç de yabancı değil… Sektörde klasikleşen marka, dört yıllık bir aranın ardından Türkiye tüketicisi ile yeniden buluştu. Marka ve Türkiye pazarı hakkında sorularımızı White- Westinghouse distribütörü Boğaziçi İthalat’ın Genel Müdürü Adnan Kamış yanıtladı…Boğaziçi İthalat ve distribütörlüğünü yürüttüğü markalar hakkında bilgi alabilir miyiz?Boğaziçi İthalat 2005 yılının Mayıs ayında kuruldu. White- Westinghouse distribütörlüğümüz de bu tarihlere rastlıyor. 2005 senesinin Ağustos ayında yeni seri Advance Tech serisini Tü...
 
© 2013 BOĞAZİÇİ İTHALAT , ALL RIGHTS RESERVED              |              Bookmark and Share

E - BÜLTEN ÜYELİĞİ                                                           SMEG Türkiye    SMEG Türkiye    Boğaziçi İthalat    SMEG Türkiye

En güncel gelişmeler ve en yeni haberler, bültenimize üye olan kullanıcılar için özel olarak gönderilecektir.